Snel en efficiënt een aanvraag indienen voor medische hulpmiddelen en voeding via ons Extranet.

De zekerheid van nooit misgrijpen

Om patiënten direct van de aangevraagde infuus- of voedingspomp of andere medische apparatuur en het eventuele startpakket te voorzien, biedt onze consignatieregeling uitkomst. Uw patiënt hoeft niet meer te wachten. In principe kunnen alle medische hulpmiddelen die voor vergoeding in aanmerking komen in consignatie genomen worden. Concreet betekent dit dat u van ons een voorraad apparatuur en desgewenst startpakketten in uw eigen magazijn krijgt. De grootte van de voorraad stemmen wij gezamenlijk af en leggen wij vast in het contract. Omdat wij snel aanvullen, heeft u maar weinig opslagruimte nodig.

Eigendom

De voorraad apparatuur en startpakketten in consignatie blijven ons eigendom. Voor u zijn er dan ook geen kosten aan verbonden. U geeft het apparaat en het eventuele startpakket alleen mee als u een officiële aanvraag bij ons heeft gedaan voor gebruik van deze materialen. Dit doet u met ons aanvraagformulier. Om onnodig wachten te voorkomen, is het niet noodzakelijk dat wij de aanvraag al hebben ontvangen als het gaat over verzekerde zorg. U kunt de aanvraag ook naar ons sturen zodra u het apparaat heeft uitgegeven. Wij zorgen er vervolgens voor dat uw voorraad weer snel aangevuld wordt. Gaat het om zorg voor rekening van het ziekenhuis of een instelling (zoals bijvoorbeeld bij bloedtransfusies of het toedienen van 5-fu) dan is het noodzakelijk dat wij wel vooraf door u geïnformeerd worden zodat wij afspraken kunnen maken over de bekostiging van de therapie.

Regeling aanvragen

Wilt u ook profiteren van de voordelen van onze consignatieregeling? Neemt u voor meer informatie contact op met onze klantenservice of met uw rayonmanager.

Mediq Tefa maakt gebruik van cookies.

Om de website van Mediq Tefa goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.